Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

27 sty 2023

SZCZELINIEC

       Lubiłem wędrować po Szczelińcu, gdzie jest wspaniała trasa, piękne widoki i ciekawe skały, które maja swoje nazwy. Każda uosabia coś innego. Są one oczywiście opisane.

    Szkoda, że moja kondycja fizyczna nie jest taka jak dawniej. Ale skoro się już idzie w smudze cienia, to nie można wiele wymagać od siebie.

    Ale dla młodych i zdrowych trasa jest godna polecenia.

No to komu w drogę, temu wygodne buty i laskę turystyczną.

6 komentarzy:

Jael pisze...

W listopadzie minionego roku zdobyłam. :)

Michał pisze...

No to super Aniu.

JoAnna pisze...

Uwielbiam, naprawdę, choć dawno nie byłam - magiczne miejsce.
Pozdrawiam, Michale.

Stokrotka pisze...

Ależ piękne są te skały.... ale ciągle jeszcze przede mną :-))

Beskidnick pisze...

Jest tam uroczo i ciekawie i można fajnie się zabawić.

Barbarossa pisze...

Piękne kadry.
Oj nachodziłam się tam wiele razy. Wspaniałe miejsce.
Moc serdeczności posyłam.