Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

13 maj 2016

PRO MEMORIA

"Jeśli nie spotkałaś osoby przy której chciałabyś się zestarzeć, nie przejmuj się. Też się zestarzejesz, ale znacznie później"....

Wczoraj zmarła Maria Czubaszek, pisarka, satyryczka, dziennikarka, komentatorka "Szkła Kontaktowego"... Osoba niezwykle ciepła i życzliwa ludziom, znana ze specyficznego poczucia humoru. Sprawiała wrażenie jakby zawsze się czemuś dziwiła...
Bardzo mi jej żal, ale w przypadku Pani Marii sentencja Non Omnis Moriar jest jest bardzo trafna...

Przeżyła 76 lat...
*

6 komentarzy:

Jael pisze...

Bardzo ją ubiłam, kochałam jej humor, jej sarkazm, nie raz cytowałam ją na swoim blogu, świetna kobieta, entuzjazm i wigor. Marzę, by tak się pięknie zestarzeć jak ona.

czerwona filiżanka pisze...

Bardzo ją cenię.... wielka szkoda...

Anonimowy pisze...

Była fantastycznym człowiekiem z ogromną dozą poczucia humoru
Ludzie tak szybko odchodzą....

Wanda pisze...

BYŁA WYJĄTKOWA TO CO MYŚLAŁA TO POWIEDZIAŁA -SZKODA CZŁOWIEKA

Malina M* pisze...

PAMIĘTASZ - ZAWSZE W SZKIEŁKU PYTAŁA - "BĘDZIE ŹWIERZĄTKO" ... uwielbiam tego rodzaju osoby z takim swoistym poczuciem humoru, autoironią i przeogromną inteligencja ... Pani Mario - uśmiecham się dzisiaj do parówek, zawsze mi Panią przypominają ... no i "źwierzątko"
Jest mi strasznie smutno Michale , to jest ktoś kogo zastąpić się nie da ... ech "wyszła za mąż zaraz wraca" ... nie wróci. Była Zajęczycą a Karolak Zającem. Andrus zadzwonił do Karolaka - trzymaj się Zającu ... - nie ma już Zająca odpowiedział Karolak ...

JoAnna pisze...

Uwielbiam ludzi kochających Woody'ego Allena i mających dystans do siebie.

I... "Wyszłam za mąż, zaraz wracam!".

Dobrego, Michale!