Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

7 paź 2021

27 GŁOGOWSKIE KONFRONTACJE LITERACKIE.

     Wczoraj byłem na pierwszym spotkaniu z autorami dwóch nowych tomików z wierszami w ramach 27 GKL.

    Bihaterami byli głogowscy poeci, fraszkopisarze i prozaicy - Henryk Adamczyk i Wacław Niwczyk, który również pisze ikony (maluje). Jego ikony są w różnych państwach na świecie.

    Wieczór autorski prowadził szef Klubu Batalionowego Stefan Górawski, kapitan w stanie spoczynku, literat, autor trzech książek. Najnowszą "W cieniu włoskiego orzecha", pochnącą drukarską farbą nabyłem wczoraj z dedykację autora.

    W prezencie dostałem nowe tomiki od Henia i Wacka z ich osobistymi dedykacjami.

    Ciekawe to było spotakiem,m poeci opowaidali o swoim zyciu i twórczości. Nie zabrakło pytań osobistych, gdyż Stefan był dociekliwy.

    Ja i moja znajoma poetka Kasia Swędrowska tez mieliśmy swoje pięć minut i czytaliśmy fraszki o poetach, które napisaliśmy. Oczywiście poeci też wymienili swoje fraszki, które napisali o koledze.

    Oj działo się działo, a nawet armaciło i było super.

                             

Dzisiaj kolejne spotkanie, tym razem w głogowskim teatrze....

2 komentarze:

Jula pisze...

Ze zdjec widac ,ze spotkanie bylo lo na malej ale jakze elitarnej scenie.
Taka uroczystosc domowa przy lawie.
Kawa na ławie, rzecz by mozna. Szkoda ,ze nie slychac tej zartobliwej wymiany. Ze zdjec domyslam sie, ze widownia miala przednia zabawe..Fajnie , ze Głogow ma takich ludzi. Pozdrawiam!.. :)

JoAnna pisze...

Fajnie tam macie.
Prężnych animatorów.
Pozdrawiam.