Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

24 paź 2021

MOJE RYMOWANKI

      Nieraz coś mnie nachodzi i jakieś rymowanki chodzą mi po głowie. A skoro chodzą, to przelewam je na papier. Czasami człowiek musi, bo inaczej sie udusi...

Starość nie radość

Raz chory Kaczor pierdział, budząc miłosierdzie.

A Suski bił oklaski mu po każdym pierdzie.

Czy ten Suski zwariował, pytają Dworczyka?

Nie, on jest przydupasem tego starego pryka.

*

Ochrona zawiodła

Jakiś pijany poseł szwendał się po sejmie,

A gdy spotkał Kaczyńskiego, to sprał go po gębie.

Kaczyński ledwo ręce do modlitwy złożył,

To poseł powrócił i znów mu przyłożył.

*

Jak Kuba Bogu...

Nad Polską pojawiła się dupa, czarna i monstrualna,

PiS się tym bardzo przejmuje, bo sprawa niebanalna.

Również frater Rydzyk  dwoi się i troi,

Bo mając wiele za uszami okropnie się boi.

Tylko pijus Głódź Flaszka, co miał mocno w czubie,

Czknął i wybełkotał, że jak Kuba Bogu, tak i Bóg Kubie.

*


*

                                               Carpe Diem.

4 komentarze:

Jael pisze...

Dobre, przeczytałam w domu na głos. :D

Sikorkowe Pasje pisze...

Muszę rzecz, że te rymowanki na czasie i idealne by na twarzy gościł usmiech.

Jula pisze...

Dobre..Niech Ciebie wena nawiedza ku pokrzepieniu serc, jak Sienkiewicz mawiał, czy pisał. ;) hihihi...

Anonimowy pisze...

Wolalabym troche delikatniejsze slownictwo, ale widocznie takie odzwierciedla rzeczywistosc. Pozdrawiam Malgosia.