Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

21 sty 2022

KOŻUCHÓW II

      Kożuchów, to nie tylko muzealna baszta, ale i piękny zamek, w którym są różne placówki kulturalne.

    Od zamku jest sucha fosa, która okala starą część miasteczka. Warto się nią przejść, bo jest ciekawa i ma swoją magię.

    No to w drogę.


                             
Fajny spacer....

6 komentarzy:

Beskidnick pisze...

Nie powiem - ciekawe miejsce i malownicze, mam nadzieję że i tak uda się dotrzeć... kiedyś

Anonimowy pisze...

Dziekuje za mily spacer. Juz dawno nas przekonales, ze piekna jest nasza kraina. Pozdrawiam Malgosia.

Jael pisze...

Inspirujące naprawdę. Piękne te mury.

Stokrotka pisze...

Bardzo mi się podoba ten zamek w Kożuchowie.
:-)

Unknown pisze...

Znakomita relacja, pozdrawiam :))

Unknown pisze...

Michale, przepraszam, że się nie podpisałam. Nie mam bloga a myslałam, że będzie wiadomo ,że to ja, ha,ha....
Pozdrawiam serdecznie Jolanta z Kielc :))