Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

5 sty 2022

SZPROTAWA

     Szprotawa, średnie miasto w lubuskiem. Kiedyś w nim pracowałem, a co przeżyłem to moje. Po latach je odwiedziłem i porobiłem parę zdjęć.

    Najbardziej mnie wzruszyła wieża bramna, w której znajduje się małe muzeum. Niby nic wielkiego, ale warto je zwiedzić, gdyż powstało dzięki staraniom miłośnika swojego miasta.

    Mnie w Szprotawie bardzo się podoba ratusz miejski z dwoma wieżami...

Niby niewiele eksponatów, nieco taki misz masz, ale liczy się pomysł i praca pasjonata i regionalisty.

3 komentarze:

Jael pisze...

Świetnie, pięknie, bardzo urocza wycieczka. :)

JoAnna pisze...

Jak zawsze u Ciebie ciekawa opowieść uzasadniona dobrymi zdjęciami.
Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze życzę Ci dobra w nowym roczku.

Barbarossa pisze...

Dziękuję za wycieczkę. Lubię odkrywać z Tobą miejsca, Tobie znane, dla mnie dopiero co poznane.:)
Serdeczności posyłam.