Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

18 lut 2022

GÓRY SOWIE

     Lubię Góry Sowie, gdyż zastępują mi moje ukochane Bieszczady. Przemierzyłem je wzdłuż i wszerz, byłem na Wielkiej Sowie, zwiedziłem Kompleks Riese na Włodarzu, Osówce i w Walimiu. Zaliczyłem Zamek Grodno i wdrapałem się na wieżę, mimo ostrego wiatru i deszczu. Oczywiście z moją rodziną...

    Pora iść w dalszą drogę, ale ja tu jeszcze wrócę.

4 komentarze:

Jael pisze...

Bardzo atrakcyjny teren. Jest to jedno z takich miejsc, które mam w planach przejść.

Rudbekia pisze...

A to niedaleko miejsca skąd pochodzi mój mąż.
Pozdrawiam:)*

AL OB pisze...

Góry! Podziwiam Wędrowcze Michale z Rodziną - chylę czoło :) Życzę zdrowia i długich wycieczek,co radość dają.Pozdrawiam serdecznie Całą Gromadkę Wędrującą
Ola

Beskidnick pisze...

Z górami jak z kobietami - jedna ukochana nie zastąpi innej. Ale faktycznie w Biesy kawałek drogi masz.