Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

15 paź 2022

CIEPLICE.

 Cieplice, kiedyś miejscowość kuracyjna z senatoriani, obecnie przyłączona do Jeleniej Góry. Nadal jest ośrodkiem dla kuracjuszy z pięknym Domem Zdrojowym, deptakiem i parkiem zdrojowym z muszlą koncertową. Jest też tam ciekawe muzeun przyrodnicze.

    Pamiętam, że lata tem jechał przez nią tramwaj z Jeleniej Góry do Podgórzyna.

Pora ruszyć w dalszą drogę, ale o tym kolejnym razem.

3 komentarze:

Jael pisze...

O i nawet gryfa tam mają, ciekawe, ciekawe. :)

JoAnna pisze...

Bywam i lubię. Posyłam serdeczności Michale!

Beskidnick pisze...

A byłem, byłem... lata temu straszliwe, gdzieś byłem w wieku twoich wnuczek... zapamiętałem, ale chcę wrócić, może w przyszłym roku się uda?