Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

10 gru 2022

JDRZYCHOWICE

    Wieś na trasie ze Wschowy do Głogowa z ciekawym pałacem. Jak to bywało za PRL różnie z nim się działo. Jakiś czas był zaniedbany i niszczał. Jednak wrócił do dawnych właścicieli, którzy zadbali o niego.

    Obecnie jest w nim hotel i sale do konferencji i ciekawych imprez. Jest też zamieszkały przez właścicieli, którzy pozwalają go zwiedzać.

    No to zwiedzamy.

Pora zmienić klimat i zwiedzić kościół...
Następnym razem.

6 komentarzy:

Ismar pisze...

Brawa dla właścicieli że pozwalają zwiedzać. Ładnie odnowiony, ciekawa architektura.

Jael pisze...

Ładnie, taka przyjemna dla oka bryła, i kolorowa taka. ^_^

OdnowionaJa pisze...

Hm... Wydaje mi się, że tam byłam, ale nie było to jeszcze odnowione, ten tył ze schodami...o ile to w ogóle to miejsce. hahaha  Aż sprawdziłam miasto, gdzie leży... Boże co ze mną, ale no kojarzy mi się. :D Mniejsza z tym. Bardzo fajna relacja z tego miejsca, a Ty zawsze taki radosny na wyprawach, miło to widzieć. :)))

Stokrotka pisze...

Fajnie byłoby zamieszkać w takim kolorowym hotelu...

Rudbekia pisze...

Brawa dla właścicieli, ze tą budowlę odnowili.
Pozdrawiam:)*

Beskidnick pisze...

fajny pałacyk.