Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

4 cze 2023

MARSZ WOLNOŚCI W WARSZAWIE.

   4 czerwca.

    Oglądam w telewizorze Marsz Wolności w Warszawie. Tego się nie da opisać, bo jak opisać setki tysięcy maszerujących Jednak serce rośnie i oczy mam wilgotne.

    Ciekawe co myśli Kaczyńki i jego ferajna pisowska?

Pamiętaj Kaczor jak ci bije dzwon. Bo bije on tobie.

*
Boję sie tych, którzy mówią, że chcą dla mnie dobrze, nie pytając mnie o zdanie.
W Krakowie też są tysiące ludzi, w innych miastach też.

*

1 komentarz:

czerwona filiżanka pisze...

Heh różne grupy mają swoje wizje mimo że różne to każda z grup uważa że "racja jest najmojsza" jak to mniej wiecej z Dnia Śwra zapamiętałam