Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

6 sty 2020

GALA LITERACKA

   Jak już pisałem, drugą imprezą naszego jubileuszu z okazji XX-lecia GSL, była Gala Jubileuszowa, która odbyła się w Klubie Batalionowym. Galę prowadził nasz Prezes Krzysiu Jeleń, a Stefan Górawski, choć jest  szefem Klubu, tym razem robił za gościa.
   Gala była podniosła i uroczysta. Wręczono dyplomy i podziękowania tym wszystkim, którzy się przyczynili do powstania i działalności naszego stowarzyszenia.
   Z okazji jubileuszu wydano okolicznościowy tomik fraszek, jeleników, moskalików, limeryków, w którym i moje rymowanki się znalazły. Tradycyjnie był nowy kalendarz na 2020 rok, który otrzymałem za friko, gdyż moje dawne zdjęcie znalazło się na stronie tytułowej.
    Galę uświetnił koncert Grzegorza Tomczaka - poety, kompozytora, autora tekstów piosenek. Pan Grzegorz jest jedną z najbardziej znanych postaci na polskiej scenie piosenki poetyckiej.
   Na zakończenie było fajne spotkanie przy kawie i torcie członków i sympatyków GSL-u. Impreza była udana i myślę, że jak mi Bozia pozwoli, to doczekam trzydziestolecia.
*


Gości coraz więcej.

Krzysiu, nasz prezes zaczyna galę.
Poetka Kasia Swędrowska, jedna z założycielek GSL stoi pod oknem.








Nagradzanie zasłużonej braci.

Promocja kalendarza na 2020 rok.
 

Bartek promuje nasz okolicznościowy tomik.



Wręczanie upominków...

Założyciele GSL - Władek, Joasia, Irka, Tadek, Heniu i Krzysiu.
Założyciele i pomocnicy.



 Mistrz piosenki poetyckiej Grzegorz Tomczak z Poznania.

Wręczenie kalendarza i tomika okolicznościowego artystom.
Mój kolega Heniu z żoną Zosią.
Ja, Heniu i mistrz pędzla....
Widownia była pełna.

Nasz kalendarz i okolicznościowy tomik...

5 komentarzy:

Krystyna 7.8 pisze...

Wspaniała gala. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

Vojtek pisze...

Życie u Was towarzyskie, twórcze, koleżeńskie aż się gotuje. I o to chodzi. Gratulacje jak najszczersze prosto z Warszawy mojego rodzinnego miasta. Robisz Michale dobrą robotę. Gratulacje i przy okazji wszystkiego lepszego od najlepszego dla wszystkich którzy komentują Twój blog.

Stokrotka pisze...

Przyjemne są takie spotkania.
Gratuluję.

AL OB pisze...

Gratuluję Michale! Cóż wiecej powiedzieć ,może tyle,że Falko Fani i miłośnicy sokołów zwałszcza głogołlowskich muszą wysłchać i wiedzieć o Gali i ..kalendarzu! Pozdraiwam serdecznie :)

Beskidnick pisze...

Świetnie!