Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

31 sty 2020

BŁĘDNE SKAŁY - WSPOMNIENIA

  Błędne Skały, to zespół bloków skalnych na wysokości 853 m n.p.m tworzący malowniczy labirynt (skalne miasto) położony w Sudetach Środkowych w Górach Stołowych. Położony na obszarze Parku Narodowego  Gór Stołowych.
   Trasa wycieczkowa bardzo ciekawa, choć trudna do przejścia. Problem mają ludzie wysocy i dość korpulentni. Buwało, że ktoś stuknął głową, albo co grubszych brało się na pych.  Ja jakoś sobie radziłem, ale bywało, że swój brzuch musiałem wciągać. Czyli samo życie. 
   Za to na szczycie z tarasu widokowego jest piękny widok na okolicę.
*


























Jesteśmy na szczycie.



Taras widokowy na okolicę. Widok robi wrażenie.

   Pora opuścić Błędne Skały i pojechać na Strzeliniec. Ale o tym kolejnym razem.

4 komentarze:

Barbarossa pisze...

Witaj! Wreszcie do Ciebie dotarłam.
To bardzo urokliwe miejsce.
Byłam kilka razy. Szczeliniec także zaliczyłam.
Pozdrawiam serdecznie.

Danka pisze...

No...trasa wymaga sporego wysiłku.Ale warto dla takich widoków.U nas tez skał nie brakuje ,latem często wygrzewają się zaskrońce.Trzeba ogólnie uważać na wszelakie gady..Pozdrawiam .Fotki piękne.

Anonimowy pisze...

Bylam tam z harcerzami pol wieku temu,ale teraz wciaganie brzucha by nie pomoglo.Malgosia.

Beskidnick pisze...

Miejsce jak z moich snów - choć za wielu ludzi jak na moje gusta.