Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

10 lut 2020

STRZELINIEC - WSPOMNIENIE.

   Strzeliniec, to najwyższy szczyt w Górach Stołowych (919 m n. p.m.), który należy do Korony Gór Polskich na terenie Parku Narodowego Gór Stołowych. Jest on jedną z największych atrakcji Sudetów z rezerwatem przyrodniczym i tarasami widokowymi z panoramą Sudetów. Najwyższym punktem jest Fotel Pradziadka. Na szlaku jest wiele skał o ciekawych nazwach.
*









Kwoka.

Słoń.

    Ciekawy szlak, ale pora wracać do domu, aby nabrać sił do kolejnej wędrówki.

7 komentarzy:

Jula pisze...

No fakty Nie ciekawie to wygląda. W planie mam zamiar wygrać się w Sudety. Może i ja trafię na ten szlak. Aż strach patrzeć na tę wędrówkę grupy , z obawy ,że coś spadnie na kark i wiadomo ... , do widzenia kraino. ..
Ja też ostatnio trochę sobie zwiedzalam , ale bardziej miasta.
Z czasem się też pochwałę na moim blogu.
Pozdrawiam !.😁😉👍👋

Jael pisze...

Wybieram się w Góry Stołowe jak sójka za morze.

Jaśmin pisze...

Góry Stołowe są piękne.
Pozdrawiam:)*

Beskidnick pisze...

Tym razem też "panie były brane na pych" ? ;)

Danka pisze...

Piękne są szlaki górskie..I te głazy!!Ja przyznam się ,że zawsze mam obawy ,kiedy stoję pod głazami ,lub obok..Niektóre są tak bardzo niebezpieczne ,że w każdej chwili może się coś oderwać..U nas też sporo jest różnych skał przy chodniku czy jadąc trasą ...No ale trzeba się czasami odważyć i pokonać lęk.Pozdrawiam wędrowca☺

Stokrotka pisze...

Niesamowite są formy skalne Strzelińca.
I drzewa czasami uschniete na szczycie tych skał.
:-)

Barbarossa pisze...

Piękne kadry. Szczelinec to baja.
Przemierzyłam kilka razy.
Jeszcze z Córką, jak była malutka.:)