Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

29 lip 2020

INNE FONTANNY...

   W czasie swoich wędrówek po Polsce, a  zahaczyłem też o Gerlitz i Liberec, fotografowałem różne  fontanny. Zdjęcia robiłem w dużych miastach, ale nawet na wsiach i małych miasteczkach. W małych miejscowościach takie fontanny mają swoją legendę. Zastanawiam się skąd fontanny z Neptunem, czy Trytonem w miastach odległych od morza. Ale co tam, ważne, że są w upalne dni można się przy nich ochłodzić. Fontanny są w porządku alfabetycznym od wsi Bądzów, przez Bytom Odrzański, do Żagania....
   Miłego oglądania i pewnie ktoś je rozpozna.
*
*

Na tym kończę moją fontannową wędrówkę. Pewnie gdym przejrzał swoje albumy z tysiącami zdjęć, to jakaś fontanna by się jeszcze znalazła.

6 komentarzy:

Zielonapirania pisze...

Niektóre poznaje, ale z mojego miasta nie ma;)

Jaśmin pisze...

Ciekawe są te fontanny.
Pozdrawiam:)*

Jael pisze...

Fontanna - urokliwa ozdoba cennego żywiołu. Latem na wagę złota. :)

Beskidnick pisze...

Malowniczy temat. Ale jeszcze spor fontann Ci zostało do sfotografowania - zapraszam do Tarnowa,mamy kilka ciekawych.

Barbarossa pisze...

Piękne fontanny. Niektóre wydają mi się bardzo znajome.:)
Na 9 zdjęciu - chyba jest to fontanna przed pałacem Marianny Oriańskiej ?

Barbarossa pisze...

A na 20 zdjęciu - Wrocław?
Pozdrowienia posyłam.