Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

22 lip 2020

OTWARCIE FONTANNY.

    Byłem na otwarciu fontanny i było super. Szczególnie fajnie wyglądało po zmierzchu. No i koncertu wysłuchałem, który  dawał nastrój tryskającej wodzie..
Udało mi się zdobyć zdjęcia pierwszej fontanny na tym samym miejscu. Wykorzystano dawny basen p.poż. Ale był on siermiężny.
   No cóż lata lecą, a nasze miasto nadal pięknieje. Nie wiem, czy Feniks, który powstał z popiołu był równie piękny jak mój Głogów.
    Umieszczę parę zdjęć, choć te za dnia są podobne do poprzednich.
*

I na tym kończę relację z otwarcia naszej fontanny. Będę wpadał co jakiś czas do parku wieczorem, aby koncertu posłuchać. Leci dwa razy dziennie.

Mam jeszcze mały prezent dla Stokrotki, tym razem z Gorzowa. Pracowałem w nim w latach siedemdziesiątych, ale nie pamiętam żadnej fontanny. Byłem za to biegły w barach i restauracjach. Ale czego się nie robi dla przyjaciół. Masz jakieś dwie fontanny i Studnię Czarownic na pocieszenie.
***********

8 komentarzy:

Jael pisze...

Stare zdjęcia mają urok, nie da się porównać. A nowa fontanna bardzo ładna, tańcząca woda zawsze robi wrażenie.
Miasta z Feniksem lepiej nie porównywać, bo ten ptak ustawicznie goreje. ;)

Stokrotka pisze...

Serdecznie Ci dziękuję Michale :-))

Jula pisze...

No tak , ladna kolorowa , tanczaca fontanna. Ale to taki trend w miastach.Teraz wszedzie takie fontanny robia a przy nich mnostwo kafejek. ;D

Jula pisze...

No nie wiem. Zmienilsm komorke i nie zawsze te moje komentarze wchodza. Gina gdzies.

Jula pisze...

No teraz chyba poszlo, chce powiedziec , ze te fontanny na jedno kopyto imstaluja wszedzie , tj
.w miastach. W Radomiu identyczna
. :)))

JoAnna pisze...

Wszędzie już są te fontanny, ale skoro dają ludziom radość, to czemu miałoby ich nie być?
Dobrego, Michale, pozdrawiam!

Barbarossa pisze...

No faktycznie fontanna jest okazała.
Teraz też działa? U nas w Rybniku obecnie wszystkie nieczynne...
Moc serdeczności posyłam.

Beskidnick pisze...

Jak zawsze wielkie uznanie za twój patriotyzm lokalny