Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

24 wrz 2021

RAWICZ

     Ładne miasto w Wielkopoksce. Bardziej jest znane z dużego więzienia, które cieszyło się złą sławą za Stalina i Bieruta. Wykonywano w nim wyroki śmierci. Było, minęło.

    Teraz nadal służy skazanym w którym odsiadują swój wyrok. Bywałem w nim parę razy, gdy odwiedzałem moich klientów, najczęściej narkomanów.

    Bywałem w paru więzieniach, ale niezbyt dobrze się w nich czułem...

    Zwiedziłem miasto i zobaczyłem parę zabytkowych budowli...


Pora wyruszyć dalej na pewne osiedle Rawicza. Ale o tym następnym razem.

2 komentarze:

Jael pisze...

Każde miasteczko to dwie historie, chlubna i mniej zaszczytna.

Jaśmin pisze...

Ciekawe miasto.
Pozdrawiam:)*