Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

5 wrz 2021

GÓRA.

      Niedawno byłem z kokegami na małej wycieczce samochodowej. Zwiedziliśmy powiatowa miasto Górę w Dolmośląskiem. 

    Jak na teloe niezbyt duże miasto było co zwiedzać. Wieżę Głogowską, dawną wieżę bramną, pozostałosci po dawnym zamku, miry, studnie zamkową, etc... Cieakawy był zabytkowy kościół, ranek i ratusz. Mimo, że byłem w tym mieście po raz trzeci, to zawsze coś nowego zobaczyłem.

Czuli było wrato pojechać w taka podróż retro.


*

3 komentarze:

Zielonapirania pisze...

Polska lokalna skrywa wiele skarbów, jak widać.

Jael pisze...

Ładnie to wygląda. Spędziłeś przyjemny czas.

Anonimowy pisze...

Najwazniejsze, ze mozna sie ruszyc. Ja musze juz byc wozona. Tym chetniej czytam i ogladam wedrownicze reportaze. Powodzenia Malgosia.