Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

6 lis 2021

BULWAR NADODRZAŃSKI

     Gdy sobie pomyślę, że kiedyś w tym miejscu była nędzna droga wśród gruzów i krzaków, to aż się nie chce wierzyć takiej pięknej odmianie. Aż się chce spacerować.

    A tak na marginesie, dzięki naszym GROT-owcom, którzy odnajdują i przywracają do stamu używalności dawne schrony, bunkry, etc, to serce rośnie i twarz się uśmiecha.

    A wystarczy tylko kochać swoje miaso, czyli nasz Głogów. Oceńcie to sami, a wystarczy odrobina wyobraźni.

Pomnik Józefa Wybickiego.który był wieziony w głogowskiej twierdzy i uciekł z niej.

4 komentarze:

Jael pisze...

Ładna rewitalizacja.

Jula pisze...

No pieknie jest. Kazde miasto ma swoja ciekawa historie. Dobrze ,ze ludzie dbają o to.
Jest gdzie spacerowac. W ogole miasta nad rzeka , to bonus w urodzie. ;)

Vojtek pisze...

Dziękuję. Ja to się lubię tułać :) I tam mam od wczesnych lat :) na razie dzięki Bogu zdrowie dopisuje. I to jest najważniejsze! Pozdrawiam serdecznie i ahoj przygodo.

Tak i ja kocham swoje miasto a najbardziej Żoliborz! parę razy chciałem na dłużej wyjechać ale zawsze wracałem! :) Żoliborz to moja Mała Ojczyzna. Północna dzielnica Warszawy nad Wisłą.
Michaale. Najważniejsze że żyjemy i możemy pisać. Zdrówka życzę !

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Piękne miasto :). Czasem bywam tam przelotnie, podoba mi się połączenie nowego ze starym i dużo zieleni :).