Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

19 lip 2022

TWIERDZA KŁODZKA

     Byłem jakiś czas temu w Kłodzku. Nie powiem, podobało mi się te miasto, a zwłaszcza jego zabytki i architektura. Ale najbardziej mi się spdobała twierdza, która ma swoją ciekawą historię i jest w niej co zwiedzać. 

 Nie ukrywam, że jestem, miłośnikiem wszelkich twierdz i budowli militarnych tak naziemnych jak i podziemnych.

Fajnie się zwiedzało, ale pora ruszyć w drogę...

3 komentarze:

Jael pisze...

Także jestem miłośniczką takich budowli, dlatego chętnie obejrzałam zdjęcia.
Pozdrawiam. :)

Stokrotka pisze...

I ja kiedyś zwiedziłam Twierdzę Kłodzką...

Beskidnick pisze...

Fajna sprawa!