Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

4 kwi 2019

RUSZAMY NA WĘDRÓWKĘ

    W sobotę ruszamy na inauguracyjną wędrówkę po Ziemi Głogowskiej. Tym samym otwieramy cykl wycieczek, jak co roku wiosną.
    W wielu miejscowościach byłem, ale najczęściej przejazdem, oprócz Jaczowa, który zwiedziłem indywidualnie moim Szrocikiem.
   Mój Szrocik już od trzech lat jeździ po niebiańskich autostradach.
   Program jest fajny, kościółki, pałace, będzie kawa, ciasto i składkowy rożen. Szkoda tylko, że jadę sam, bez Reni, której wypadło walne zebranie i nowe wybory na ROD "Wisienka". Jak wieść gminna niesie, ma kolejny raz zostać prezesem działek. Każdy ma to co lubi.
    Prezentacja wędrówki za parę dni.
*
A więc na wędrówkę, po Wzgórzach Dalkowskich.

6 komentarzy:

Jael pisze...

Zapowiada się niezwykle interesująco. :) Sama bym chętnie pojechała.

Barbarossa pisze...

No to super - czyli sezon rozpoczęty. U nas rodzinnie też tak powoli w miarę czasu.
Życzę udanej wycieczki.
Pozdrawiam serdecznie.

Jaśmin pisze...

Zapowiada się wspaniale.
Mam nadzieję, na świetne posty.
Pozdrawiam:)*

Zielonapirania pisze...

Wraz z wiosna prawdziwi Wloczykije czują zew:) Udanej imprezy.

Anonimowy pisze...

Wspanialych wrazen,pogodnych wspoltowarzyszy i wiosennej pogody zyczy Malgosia

Beskidnick pisze...

Ale bym się z Wami zabrał...