Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

8 cze 2020

KOŚCIOŁY - ZAKOŃCZENIE

   T0 już ostatni wpis o kościołach. Lubię je oglądać i zwiedzać. Najbardziej lubię te stare w stylu romańskim i gotyckim, albo mieszanym, zbudowane z kamienia lub z cegły, otoczone kamiennym murem z kaplicą bramną. Lubię skromność i prostotę, więc nie przepadam za barokiem, pozłotą i blichtrem. Niestety, teraz takich jest najwięcej.
   Szczególnie uwielbiam kościoły drewniane, lub bodowane metodą szachulcową, albo z muru pruskiego. No cóż, każdy ma swój gust, a z gustami sie nie dyskutuje. A więc do dzieła.
*





































   Zastanawiam się co będę dalej wspominał? A może tak pojechać w Bieszczady? Mam tydzień do namysłu.

7 komentarzy:

Barbarossa pisze...

Bardzo różnorodne pokazałeś kościoły pod względem stylu i architektury.
Też lubię zwiedzać i przebywać w małych drewnianych kościółkach.
Pewnie za chwilę gdzieś Michale wyruszysz.:)
Pozdrawiam Cię serdecznie.

INKA pisze...

Imponująca kolekcja kościołów Michale! Jeden ładniejszy od drugiego!Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Mam podobny gust-to samo piekno.A Bieszczady czekaja, warto sprawdzic co sie zmienilo, a co pozostalo piekne jak kiedys.Zycze realizacji planow i marzen Malgosia

Jael pisze...

Podzielam gust z Tobą.

Ariadna pisze...

Właśnie. Co teraz będziesz zwiedzał, skoro zaliczyłeś tyle rozmaitych kościołów? ;)
Serdeczności zostawiam i dużo zdrowia życzę :)

Michał pisze...

Aiadno, mam co zwiedzać, bo to co publikuję, to zaledwie niewielka część kościołów, pałaców, czy zamków. Pewnie życia mi nie starczy.
Pozdrawiam.
Michał

Stokrotka pisze...

Pojedż w Bieszczady Michale i przywież nam stamtąd zdjęcia pięknych drewnianych kościółków...
Bo ja najbardziej lubię drewniane świątynie...