Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

29 paź 2020

LUBIĘ SIĘ BRATAĆ

    Jestem z tych, którzy lubią się bratać każdym, który na to zasługuje. Jednak wartość ludzi poznaje się po ich śmierci, więc pozostaje mi jedynie bratanie się gdy ich już nie ma na tym łez padole. Dlatego bratam się z pomnikami, rzeźbami, etc. Nie oznacza to, że nie bratam się z zwykłym ludem, bo lubię i szanuję ludzi. Nie ukrywam, że szerokim łukiem omijam ludzi wrednych, zakłamanych, hipokrytów i mściwych. Mam taki dar zawodowy i siódmy zmysł, że takich  "przyjemniaczków" wyczuwam z daleka. Bywało, że postępowałem inaczej, gdy ktoś z takich przychodził do mnie po pomoc. Wtedy byłem ponad to.

    Podczas swoich licznych wędrówek miałem okazję bratać się z wieloma pomnikami, figurkami, dziwnymi stworami, etc... Szkoda, że przez pandemię jestem uziemiony i diabli wiedzą na jak długo. A póki co, to...


A póki co, to udaję się na zasłużony wypoczynek i chwytam się za książkę. A co!

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Kapitalne zdjecia. We Wroclawiu zachowales dystans. Wprawdzie sa zainstalowane kamery, ale sympatie hrabiemu mogles jednak okazac. Pozdrawiam Malgosia.

INKA pisze...

Masz bardzo przyjacielski charakter, na pewno te posągi to odwzajemniają, choć na zdjęciach są nieco "sztywne" :)Pozdrawiam:)

Beskidnick pisze...

Kto nie lubi takich fotek ;) ?

JoAnna pisze...

Wroclove!!!
Odpoczywaj, Michale i trzymaj się ciepło, wbrew wszystkiemu i pomimo wszystko.
Ja sobie czytam ostatnio tylko pozytywne treści, coby nie zwariować w natłoku złych informacji.
Dobrego!

Alenka pisze...

Jestes szczery i otwarty na ludzi Michalku. Niejednokrotnie rozmawiamy z Czesiem, bieszczadnikiem z krwi i kosci, czlowiekiem prostym i przekochanym, wspomina Ciebie krotko: "Miastowy, ale Gosc!". Mozna piekniej? :) :)

Alenka pisze...

Michalku, zapraszam do Bukowego :)
Na KODACH.

Stokrotka pisze...

Wspaniałe masz zdjęcia Michale:-)
I to nie z byle kim...

Barbarossa pisze...

No właśnie, to ważne z kim się bratamy.:)
Rewelacyjne zdjęcia.
Pozdrawiam serdecznie.

AL OB pisze...

Michale,pomysł super z tym "brataniem" Ekstra Figury!!! A jak WSZYSCY się zgłoszą do Ciebie na gościnę, nic tylko dobrym piwem pozostaje Ci ICH ugościć 😍 😱