Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

22 mar 2021

MOJA MAMA

     Robiłem kolejny raz porządek z moimi zdjęciami i znalazłem kilka zdjęć mojej mamy z różnych okresów jej życia. Są jej zdjęcia od szkoły do okupacji. Są też powojenne od mojego urodzenia, ślubu i późniejsze.

    Ostanie zdjęcie zrobiłem po przysiędze mojego syna. Później nie było okazji na robienia, a robić jak już leżała w szpitalu nie było sensu.

                                                         Zdjęcia przedwojenne.
A to już powojenne.

    Mam już od wielu lat nie żyje, ale pozostały zdjęcia i cudowne wspomnienia.


7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piekna byla Twoja Mama i taka sympatyczna

Pozdrawiam

Aga T

OdnowionaJa pisze...

Piękna, elegancka, bardzo stylowa. Miała przepiękny uśmiech. :) <3

ariadna pisze...

Wspomnienia naprawdę bardzo ważne i piękne :)
Dłuższą moją uwagę przykuł pojazd ze zdjęć na czterech kółkach. Czy to wózek? Pierwszy raz widziałam w takim wydaniu :)

JoAnna pisze...

Cudna mama i jesteś o niej podobny.
Bezcenne zdjęcia.
Wspaniałe.

Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Jestes podobny do mamy-mam nadzieje, ze caly. Zdjecie mojej mlodej mamy stoi na polce i codziennie sie do niej usmiecham. Czasem mam wrazenie, ze ogladam zdjecia naszej trojki tak podobne sa ubrania, fryzury. Lubie Twoje wspomnienia Malgosia.

Anonimowy pisze...

Ariadno - tak to wozek dla niemowlat napewno ; pamiatam takie widzialam w latach 50tych (koniec).
Bardzo lubilam te wozki nawet mialam taki dla lalek.

Pozdrawiam
Aga T

Vojtek pisze...

Michale też mam sporo fotek rodzinnych. W tym Mamy. Też mam je w formie cyfrowej w albumach Google. Jak to wszystko szybko zleciało ! Pozdrawiam serdecznie Twoją Rodzinę na czele z Twoją Mamą.