Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

28 cze 2021

PANIE JANIE, PANIE JANIE...

     Parę dni temu odbyła się cykliczna wesoła impreza na urodziny Jana.

Uroczystość jak co roku odbywała się na zadrzewionym Placu Jana z Głogowa przy jego pomniku ławeczce. Było super.

    Nie brakowała Jasiów, Janów i Janin. Nie zabrakło dobrych słów Prezydenta Rafaela, Szefa TZG Zbyszka i naczelnej Tygodnika Głogowskiego Grażyny, czyli patronów i organizatorów.

    Młodzi, ale zdolni muzycy grali Panie janie i Sto lat. Oj działo sie działo.

    Były prezenty imieninowe dla małych Jasiów i najsztarszych Janów. Była też loteria, na której się wygrywało suwerniry - koszulki TG, notesy i ekologiczne torby płócienne na zakupy. Ja się załapałem na wszyskie, pewnie po starej znajomości, bo przed laty pracowałem w Tygodniku Głogowskim i mam w nim swój skromny udział.

    Było fajnie i wesoło i jak każe dobry obyczaj posadzono nowe drzewka w fosie miejskiej....

    Nie ukrywam, że imprez dodała mi sił i wyrwała z cowidowego marazmu i izolacji...



Brak komentarzy: