Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

23 sty 2019

18 MIEĆ LAT...

   Przychodzi moment, gdy wchodzi się w dorosłość. Za moich czasów to była radość z pierwszego dowodu osobistego, a dla palących papierosy, duma, że nikt nam nie podskoczy. Ja już paliłem od pół roku, ale przy rodzicach zapaliłem gdy już dowód miałem w kieszeni. Rodzice wiedzieli, że palę, ale to ojciec zainicjował moje oficjalne palenie, gdy się poczestował papiersem z mojej paczki, którą mi wyjął z kieszeni koszuli...
    Teraz jest inaczej, bo nie może być osiemnastki bez stosownej imprezy, a taka była parę dni temu, gdy moja najstarsza wnuczka Karolinka skończyła 18 lat. Było na niej super...
*
Jubilatka Karolinka


Koleżanki i koledzy Karoliny i ona z swoją sympatią Miłołajem.
Ktoś musi robić, aby bawić się mógł ktoś, czyli córka Ania, mama Karoliny przy pracy z Andrzejem...

Najmłodsi imprezowicze i wnuczek Antoś w pełnej  gali.





Nie mogło zabraknąć urodzinowego tortu...

Ja, czyli dziadek z Karoliną.
Towarzystwo Karoliny...
Nie brakło też osób starszych.

   Osiemnaście mieć lat, to nie grzech, jak śpiewaliśmy za moich czasów. Nie wiem co przyniesie los Karolince, ani jaką drogę sobie wybierze. Życzę jej, aby jej droga była najlepszą z możliwych...

7 komentarzy:

Barbarossa pisze...

Przede wszystkim życzę Twojej Wnuczce zdrowia, sukcesów, wszelkiej pomyślności. Masz śliczną Wnuczkę.
Moja przyłatana Wnusia ( ze strony męża ) ma dopiero 13 lat.
Pozdrawiam Cię serdecznie.

Anonimowy pisze...

Przesylam zyczenia spełnienia marzen, szczęścia i radości dla Twojej uroczej wnuczki. Sama porzezylam już dwie 18tki moich wnukow - były także uroczyste, z tortem itd. POMYSLNOSCI Malgosia.

Jaśmin pisze...

Twojej wnuczce życzę samych sukcesów. Żeby jej się spełniły wszystkie marzenia. Moja siostrzenica parę miesięcy temu również obchodziła 18-tkę, też było uroczyście.
Pozdrawiam:)*

Jael pisze...

Toż to prawdziwy bal na wielkiej sali. Bardzo ładnie i same zadowolone buzie. :)
Serdeczności i moc błogosławieństw dla jubilatki przesyłam! :)

Stokrotka pisze...

Co tu dużo mówić Michale??? Piękną i mądrą masz wnuczkę.
Gratuluję Ci:-)

Beskidnick pisze...

Gratulacje i Bożej opieki, bo choć młodzież dziś mądrzejsza niż moje pokolenie to Ona i tak zawsze jest potrzebna.

Danka pisze...

Michał Ty jesteś szczęściarzem,Ty wiesz o tym...Czeka Ciebie jeszcze wiele takich 18-stek☺☺ Dlatego życzę zdrówka i oby nam się ::)))))Wnuczce serdeczności ..z pewnością pójdzie dobrą przemyślaną drogą.Pozdrawiam.