Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

29 sty 2019

NIE MA TO, JAK BYC BABCIĄ I DZIADKIEM

   W miniony piątek byłem z Renią w przedszkolu wnuczki Emilki na fajnej imprezie z okazji Dnia Babci i Dziadka. Nie zabrakło na niej babć i dziadków, którzy cieszyli się ze swoich wnuków. Dzieciaki dawały czadu, aby ich babcie i dziadkowie mieli radochę. Nie zabrakło fajnych prezentów, które nasze pociechy same zrobiły pod okiem nauczycielek. Ba, był nawet poczęstunek.
   Lubie takie imprezy, bo nasze wnuki są bardzo autentyczne i całe swoje serca wkładają w to co robią. Są też naszą radością na stare lata.
*

Nasza Emilka w środku w okularkach.







Emilka z prezentami...
Nie ma jak u babci...

7 komentarzy:

Jael pisze...

Słodki czas. Trzeba chwytać chwile, bo dzieciaki szybko dorastają.

Danka pisze...

Zazdroszczę...zazdroszczę od serca☺☺Chociaż wiek pokazuje ,że powinnam mieć wnuczęta...To ni jak nie mogę się doczekać.♥Jestem cierpliwa .........A proszę pozdrów małżonkę ☺Fajne te Twoje dziewczyny hej::))

Beskidnick pisze...

Ano pewnie tak!

Anonimowy pisze...

Sliczna, delikatna panienka - trzeba się spieszyć, bo wuki stanowczo za szybko się starzeją, pozdrawiam Malgosia.

Stokrotka pisze...

Być babcią czy dziadkiem to naprawdę wielka radość.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Babcią i dziadkiem fajnie być!
Moje wnuki daleko ode mnie i mieliśmy tylko życzenia przez telefon. I z tego bardzo się cieszymy :)
Pozdrawiam:)

Barbarossa pisze...

Takie uroczystości są urocze!!!
Byłam z mężem u moich przyłatanych wnuków.:)
Pozdrawiam ciepło!