Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

26 maj 2020

KOŚCIOŁY. WSPOMNIENIA...

   Dziś Dzień Matki. Szkoda, że zmarła 14 lat temu. Często do niej wracam wspomnieniami, bo była super Mamą. Czy byłem dobrym synem? Przez kilkanaście lat sprawiałem jej kłopot i nieraz płakała z mojego powodu. Zawsze mnie kochała. Przyszedł wreszcie taki moment, że i ja się odmieniłem i przewróciłem swoje życie o 180 stopni. Od tej pory mama była ze mnie dumna.
Cztery pokolenia. Mama, mój syn Piotrek, wnuczka Karolinka i ja.

Trudno mi się jakoś pogodzić, że na razie z wycieczkami nie wychodzi. Nie znam się na epidemii, ale obawiam się, że i nasi politycy też guzik wiedzą i działają po omacku. Będę musiał pogadać z kolegą, któremu też głód wędrówek doskwiera, aby sobie pojeździć we dwójkę samochodem. Paliwo nie jest takie drogie, więc można sobie pozwolić na jednodniowe wypady.
   A póki co, to trzeba zadowolić się wspomnieniami. Mam na szczęście wiele zdjęć z moich wieloletnich wędrówek, więc coś tam mogę opublikować. Na razie dokończę o kościołach, a później się zobaczy.
   No to do dzieła, czwarte wspomnienia...
*



























   Na razie kończę, ale jeszcze wpadnę, bo i co mi pozostało...

7 komentarzy:

Jula pisze...

Jaki piekny usmiech ma Twoja mama. Piekne zdjęcie, piękna pamiątka. Widać ,że szczęśliwi jesteście . ☺

Jael pisze...

W końcu odblokują Polskę. My na to czekamy cały czas, bo chcemy odwiedzić rodzinę.

OdnowionaJa pisze...

No piękne masz wspomnienia. Ja już wędruję, unikam ludzi, bo i tak ogólnie unikam ludzi. hehe Wole być tylko z bliskimi i naturą. :D Mam Twoja miała tak cudowny uśmiech, no cudowny. Ależ ją musiała cieszyć Twoja przemiana. Ja i mój brat również przeszliśmy ogromną przemianę, także rozumiem, jestem z nas wszystkich mega dumna. :))))

Jaśmin pisze...

Na pewno była dumna z Ciebie.
Jesteś wspaniałym człowiekiem Michale.
Pozdrawiam:)*

Stokrotka pisze...

Michale - też mam zdjęcia na których są 4 pokolenia - moja Mama, ja, mój starszy syn i mój starszy wnuk...

INKA pisze...

Nie ma jak u mamy, mam szczęście, bo moja mama jeszcze żyje...Pozdrawiam serdecznie.

Barbarossa pisze...

Mamy zawsze kochają.:)
Piękne rodzinne zdjęcie.
A kościołów faktycznie sporo zwiedziłeś.