Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

10 mar 2022

GÓRY SOWIE - JEDLINA ZDRÓJ

     Bardzo mi się podobała Jedlina Zdrój, w której zwiedziłem Dom Zdrojowy i wypiłem wodę mineralna w pijalni. Zawitałem również do Jedlinki, aby zobaczyć pałac i samolot Czerwonego Barona.

Polecam do zwiedzenia...

*

Było fajnie, ale pora ruszać w dalszą drogę...

3 komentarze:

Alenka pisze...

Wsiadaj Michałku do aeroplanu i kierunek Bieszczady. Czy możesz zahaczyć o Gliwice, aby mnie też tam podrzucić? :)

Anonimowy pisze...

A moze przez Wroclaw? W koncu slaeisz Dolny Slask. Serdecznie pozdrawiam Malgosia.

Beskidnick pisze...

Ładne miejsce, a replika samolotu robi wrażenie - oj sam bym sobie taką fotkę strzelił.