Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

30 maj 2022

DAWNE WYCIECZKI.

    Trochę zaniedbałem nieodległe wędrówki, więc czas do nich wrócić.

    W drodze powrotnej zahaczyliśmy o pałac w Suchej Górnej, a było na czym oczy zawiesić...

    Za parę dni będąc na święcie OSP, gdzie moja wnuczka Zuzia, druhna z młodzieżowej OSP w Serbach odebrała nagrodę w konkursie plastycznym, a ja pstryknąłem parę zdjęć w ciekawym kościele. A co.

Chocianów.
Jak widać po wnętrzu kościoła, dawniej była to świątynia protestancka, co widać po emporach, a po wojnie jest katolicka.
Pora wracać do domu i szykować się na kolejną wycieczkę.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jak to dobrze, ze prof. Lorentz tam nie dotarl! We Wroclawiu wyrywal z ocalalych kosciolow wszystkie cenne rzeczy, bo.... poniemieckie! A skarby te nadal leza w magazynach, Wtoclaw odzyskal niewielja czesc. Przesylam calusy dla Zuzi Malgosia.