Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

21 maj 2022

NIE MA JAK TOWARZYSTWO ZIEMI GŁOGOWSKIEJ

     Od bardzo wielu lat jestem związany z TZG ciałem i duszą. Z wielu wędrówek z naszą grupą zwiedziłem wiele zamków, pałacy, kościołów i podziemi. Poznałem wielu ciekawych ludzi i oby to trwało.

    Nareszcie jakiś młot ogłosił koniec pandemii, więc możemy się już normalnie spotykać i wędrować.

   Za tydzień kolejna wycieczka, tym razem w lubuskie.

 Niedawno odbył się zwyczajny sejmik sprawozdawczo - wyborczy, na którym zostałem nagrodzony przez starostę, Złotym Herbem Powiatu Głogowskiego. A nasze TZG zdobyło główną nagrodę za wydanie ciekawej książki o historii głogowskiej kolegiaty. No to czapki z głów.

Na razie, to tyle i aż tyle.

2 komentarze:

Beskidnick pisze...

I super. Takie grupy działania to pierwszorzędna sprawa, zwłaszcza gdy mają na tyle mocy by oddziaływać na decydentów.
Ale wiesz, młot pandemie ogłaszał i młotki brały to sobie do serca, rezygnując z normalnego życia... To było najgorsze.

Jenovia Dżemson pisze...

WOW! Super!
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^