Jest to mój blog, który jest kontynuacją starego blogu "Wędrowiec, czyli Bies(z)Czady". Publikuję w nim swoje wędrówki z aparatem po zamkach, kościółkach, pałacach i innych ciekawych miejscach, jakich w Polsce, i nie tylko, nie brakuje.

5 maj 2022

NIE MA TO JAK W STRAŻY...

     Zostaliśmy zaproszeni na Gminne Święto Straży Pożarnej do Chocianowa. Było super. No i moja wnuczka Zuzia, która jest druhną młodzieżowej OSP z Serbach k/Głogowa, zdobyła pierwsze miejsce w konkursie plastycznym na plakat strażacki.

  Powiedzieć, że jestem dumny z wnuczki,  to nic nie powiedzieć. Bo właśnie jestem i duma mnie rozpiera...

    Była fajna impreza, zakończona, po rozwiązaniu szyków, grochóweczką i kiełbasą z rożna. No i poznałem parę fajnych osób.

Muszę się pochwalić,  że wysłałem organizatorom imprezy zdjęcia. A co!

2 komentarze:

Małgosia - "Sztuka w papilotach" pisze...

Piękna impreza! Gratuluję zdolnej wnuczki, może będzie kiedyś sławną artystką :). Warto wspierać młode talenty!

Beskidnick pisze...

I Brawa!!!